active man doing pull ups on a beach


Če kljub vsemu trudu in odrekanju, ne morete premagati kilogramov in se ti kopičijo, namesto da se topijo, pomislite, da ste morda vendarle žrtev nekaterih zablod.

Poglejmo, kaj morate upoštevati, kadar govorimo o izgubi kilogramov.

Zdrava prehrana ni dovolj
Čeprav se morda prehranjujete zdravo, to ne pomeni, da vam ni treba upoštevati  števila kalorij, ki jih zaužijete. Nekatera zdrava živila so zelo kalorična, kot na primer; avokado, oreški, olivno olje, črni kruh, rdeče vino in temna čokolada, tako da se jim je včasih potrebno izogniti.

Hitre diete so prepovedane
Hitre diete niso laž, vendar je težava v tem, da kilogramov, doseženih na ta način, ne moremo obdržati. Vsi kilogrami se bodo vrnili takoj, ko boste preklopili nazaj na normalno prehrano.

Telesna aktivnost ni izgovor za prenajedanje
V kolikor ste telesno aktivni, to ne pomeni, da lahko jeste, kolikor želite. Če pojeste dva piškotka in v sebe vnesete  400 kalorij, bi morali biti porabiti na tekaški stezi še eno uro sl.wikipedia.org. Torej, bodite pozorni tudi na to!

Manjši obroki so ključ do uspeha
Čeprav tak način prehranjevanja pospeši vaš metabolizem, to ni dovolj, da izgubite kilograme.  Še posebej za tiste, katerim jesti pomeni  ” jesti več”.

Solata je dietna prehrana
Res je, vendar le, če nima nobenega preliva.  V kolikor uporabite veliko preliva, bo solata postala prava kalorijska bomba.  V kolikor uporabite veliko preliva, bo solata postala prava kalorijska bomba

Rate this post